Mötesplatsen är Sveriges starkaste varumärke inom dejting

Postat i: 

Nätdejting

Mötesplatsen är Sveriges starkaste varumärke inom dejting

Drygt 6 000 personer har utsett Mötesplatsen till Sveriges starkaste varumärke inom dejting.
-Vi känner oss otroligt stolta och detta är ett kvitto på att singlarna verkligen känner att vi lyssnar på deras önskemål – i en bransch som ständigt förändras, säger Mathilde Modiggård, VD för Mötesplatsen.

Bakom priset står företaget Evimetrix som bland annat arbetar med varumärkesundersökningar. Under torsdagskvällen avslöjades det att Mötesplatsen valdes som vinnare i kategorin nätdejting där även Happy Pancake och Match.com var nominerade.

– Det som känns extra värdefullt är att det inte räcker med att ha den starkaste kännedomen för att vinna. Man måste ha nöjda kunder också då man mäter både kundnöjdhet och kännedom bland konsumenterna. För oss på Mötesplatsen pågår ett ständigt förbättringsarbete, där vi verkligen lyssnar på våra medlemmars önskemål. Allt för att deras kärleksresa ska bli så enkel, trygg och seriös som möjligt, säger Mathilde Modiggård.

Mötesplatsen har funnits i 16 år och har lång erfarenhet av vad som verkligen fungerar när man söker någon att dela sitt liv med. Man vet också hur viktigt det är att ständigt utvecklas för att förbättra singlarnas dejtingupplevelse.

Nu till helgen har vi vår populära Guldhelg då vi bjuder på gratis dejting och firar vårt nya sätt att få kontakt. I höst kommer det bli betydligt mer händelserikt, spännande, pirrigt, härligt och framförallt enklare att få kontakt med andra singlar!